مبل شویی در تهرانپارس

مبل شویی در تهرانپارس خدمات مبل شویی تهرانپارس:

  • شستشوی انواع مبل سلطنتی، راحتی و …
  • شستشوی انواع صندلی نهارخوری و صندلی ماشین
  • آماده قرارداد با تمام ارگان های دولتی و غیر دولتی
  • شستشوی انواع موکت و فرش در محل
  • استفاده از بهترین مخصوص مبلمان با لکه بری قوی

مبل شویی سامین در کلیه محله های تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی شامل جشنواره، فرهنگسرا، بزرگراه شهید باقری، بلوار پروین (شاهد)، خیابان دماوند، خیابان طالقانی، بزرگراه شهید زین‌الدین و همچنین شهرک های اطراف مانند شهرک امید، شهرک پارس، شهرک فرهنگیان و … در اسرع وقت جهت شستشوی مبل در منزل در خدمت شما عزیزان هستند. کلیه خدمات خشکشویی و آبگیری در منزل توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه های پیشرفته بدون نیاز به جابجایی مبلمان صورت میپذیرد. مبل شویی و شستشوی انواع مبلمان راحتی مبلمان چرمی ، مبلمان استیل مبلمان ایرانی و خارجی توسط همکاران ما در این شعبه صورت می پذیرد. کافیست با مبل شویی سامین در تهرانپارس تماس بگیرید.

  • شعبه شمیرانات 22385806
  • شعبه پیروزی 33141430
  • شعبه صادقیه 44535458
  • شعبه بعثت 55186096
  • شعبه آزادی 66010701
  • شعبه تهرانپارس 77707853
  • شعبه شهرک غرب 88450445

مبل شویی در تهرانپارس

بهترین مبل شویی در منزل تهرانپارس

بهترین مبل شویی در منزل تهرانپارس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شماست. همکاران ما در اسرع وقت جهت مبل شویی در تهرانپارس در خدمت شما عزیزان خواهند بود. سرویسکاران ما در تهرانپارس با استفاده از دستگاه ابتدا با ایجاد کف مناسب به شستن مبل در منزل اقدام میکنند. سپس با استفاده از دستگاه مکش کلیه آب و کف و آلودگی های مبلمان را بیرون میکشند. مبل شویی در تهران

افزایش طول عمر مبل ها و مزایای مبل شویی در تهرانپارس

نظافت منظم مبلمان در منزل بسیار مفید است. اما به یاد داشته باشید نمیتوانید تمام آلودگی ها و میکروب ها از بین ببرید. به خصوص باکتری هایی که به اعماق مبل نفوذ کرده اند. از این رو پیشنهاد میشود سالانه یا در سال دوبار نسبت به مبل شویی در منزل به صورت حرفه ای اقدام کنید. با این کار علاوه بر از بین رفتن تمام آلودگی ها طول عمر مبل شما نیز افزایش میابد.

مبل ها از آن دسته از لوازم منزل هستند که به طور روزانه و مرتباً مورد استفاده قرار میگیرند. از این رو بسیار سریع کثیف و آلوده میشوند. این آلودگی باعث فرسوده شدن سریع پارچه مبل میشود.

اما آیا میتوان از این روند جلوگیری کرد؟ بله این دقیقاً همان جایی هست که ما میتوانیم به شما کمک کنیم. شستشوی مبل در منزل باعث میشود تمامی گرد و غبار و آلودگی هایی که باعث سرعت گرفتن روند فرسودگی مبل میشوند از آن خارج شوند. تنها چند ساعت بعد از انجام کار مبل ها کاملاً خشک بوده و آماده استفاده هستند.

همکاران ما در تمام روش های شستشوی مبل در منزل با توجه به جنس مبل، مهارت لازم را دارند. ما کاملاً درک میکنیم که مبل یک کالای ارزشمند برای شما می‌باشد و شما می‌خواهید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. ولی در واقع حتی اگر بلافاصله پس از ایجاد لکه اقدام به پاک کردن آن کنید، بازهم در طول زمان در اثر دوده های محیط شهری و دیگر آلودگی ها مبل زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد. این آلودگی ها علاوه بر اینکه ظاهر مبل را زشت کرده و طول عمر آن را کاهش میدهد، باعث آلودگی هوای خانه و محیط زندگی می‌گردد. سرویسکاران حرفه ای ما با استفاده از دستگاه بروز و مواد شوینده عالی .کلیه آلودگی های جذب شده توسط پارچه را از بین می‌برند.

دلایل انتخاب مبل شویی سامین:

  • خدمات با کیفیت
  • سرویسکارهای حرفه ای و باتجربه
  • قیمت های رقابتی مقرون به صرفه اقتصادی
  • ارائه خدمات در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات
  • روش های آسان و سریع رزرو و تماس
  • زمان بندی انعطاف پذیر ، متناسب با برنامه روزانه شما

در سامین کلیه خدمات مبل شویی برای شرکت ها , کافه ها ، رستوران ها ، ادارات و سازمان های دولتی نیز صورت میپذیرد.

مبلشویی در تهرانپارس

سامین مبل شویی ارزان برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات مبل شویی در منزل در تهران در خدمت شماست. برای سرویس‌دهی به ساکنین تهرانپارس و محله‌های اطراف آن در کمترین زمان ممکن از خدمات با کیفیت، با بهترین قیمت بهره‌مند شوند. اگر ساکن این منطقه از تهران هستید این امکان برای شما فراهم شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش شستشوی مبل در منزل تهرانپارس، یکی از ماهرترین و مجهزترین متخصصان مبل شویی شهر را در منزل خود آماده ارائه خدمات ببینید و برای رسیدن متخصص به منزلتان معطل نمانید.

خدمات شستشوی مبل در منزل تهرانپارس

مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که احساس کنید مبلمان پارچه‌ای شما دیگر مانند روزهای اول تمیز نیست. به مرور زمان روی مبل‌ها گردوخاک و ذرات چربی می‌نشیند و رنگ پارچه را کدر می‌کنند. بر اثر استفاده مداوم، ممکن است مبل شما دچار لکه و رنگ گرفتگی شود. ممکن است فکر کنید که مبل‌هایتان به خاطر کهنه و یا بی‌کیفیت بودن روکش به این حال و روز افتاده‌اند؛ اما نگران نباشید. کثیف شدن مبل‌های پارچه‌ای اتفاق غیرطبیعی و دور از انتظاری نیست. اگر ساکن این منطقه هستید و به هر دلیلی امکان تمیز کردن و یا شستن مبل‌ها را ندارید می‌توانید درخواست شستشوی مبل در منزل تهرانپارس را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان در خدمت شما هستیم.

سامین دارای تیمی از متخصصان است که در شستشوی مبل در منزل بدون آسیب به مبل و کثیف شدن خانه تخصص دارند و با شستشوی هر مدل مبلی با هر نوع پارچه‌ای آشنایی کامل دارند. متخصصین سامین برای استفاده از طیف وسیعی از تکنیک‌ها و تجهیزات شستشوی مبل، به‌خوبی آموزش دیده‌اند و از آنجایی که در منطقه تهرانپاس مستقر هستند در کمترین زمان ممکن به منزل شما می‌آیند و مبلمان منزلتان را مثل روز اول تمیز و براق می‌کنند. ما به شما کمک می‌کنیم دوباره مبل‌های خود را زیبا و نو کنید.

مزایای انتخاب مبل شویی در منزل تهرانپارس

ممکن است به خودتان بگویید: «چرا باید از یک شرکت مبل شویی استفاده کنم وقتی خودم می‌توانم مبل را تمیز کنم؟» پاسخ این است که مواد شوینده‌ عادی، برای مبل مضر هستند و باعث پوسیدگی پارچه مبل می‌شوند ما از مواد مخصوص مبلمان استفاده می کنیم و به‌راحتی می‌توانیم سلامت آن را تضمین دهیم.

شستشوی مبل در منزل کار آسانی نیست و نیاز به مهارت، تجربه و البته دستگاه‌های مخصوص دارد. تیم ما با استفاده از ابزار و مواد مخصوص، به‌راحتی این کار را انجام می‌دهند. تیم سامین در سراسر تهران خدمات ارائه می دهند.

لازم به ذکر است اگر از روش اصولی و دستگاه معتبر برای شستشوی مبل استفاده شود نه تنها مبلمان تمیز و نو به نظر می‌رسد، بلکه عمر آن‌ نیز افزایش پیدا می‌کند.

شستشوی مبل در تهرانپارس

مراحل شستشوی مبل در منزل تهرانپارس

  1. جاروبرقی کشیدن
  2. لکه‌گیری مبل
  3.  انتخاب روش و ماده تمیز کننده و شستشوی مبل

قیمت مبل شویی در منزل تهرانپارس

برای اطلاع از قیمت خدمات مبل شویی در تهرانپارس و مناطق اطراف کافی است با ما تماس بگیرید. مبل شویی سامین با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه می دهد.

3 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.